ردیاب کابل شارژ اندروید و شنود دار

امروزه ردیاب هایی در مدل های گوناگون در بازار وجود دارد. یکی از این جدیدترین مدل ها که به تازگی وارد بازار داخلی گردیده ردیابی می باشد که شباهت زیادی به کابل شارژ معمولی گوشی های هوشمند دارد. قابلیت شنود نیز دارند. درمقاله پیش رو از هلدینگ اطلس پیمایش به این توضیح در مورد ردیاب کابل شارژ اندروید و شنود دار صحبت می کنیم.

تعریف ردیاب و کاربردهای آن

وسیله ردیاب (tracker) یک دستگاه الکترونیکی است که با اتصال به وسایل متحرک می تواند با انتقال سیگنال های الکترونیکی مکان یا حرکت آنها را آشکار کند. ردیاب ها در کل به دو گروه تقسیم می شوند. ردیاب های رادیویی و ردیاب های ماهواره ای. دستگاه ردیاب رادیویی با شناسایی فرکانس رادیویی یا(RFID) هستند که حاوی میکروچیپ یا ترانزیستور با اطلاعات رمز گزاری شده و آنتن برای دریافت و ارسال سیگنال هستند.

وقتی دستگاه ردیاب رادیویی سیگنالی را در فرکانسی مناسب تشخیص می دهد انرژی را جذب می کند. از آن برای پاسخ با اطلاعات رمز گزاری شده استفاوه می کنند. از ردیاب های رادیویی در فروشگاه ها و خرده فروشی ها استفاده می شود و درصورت نزدیک شدن به میله های اسکن ورودی و خروجی هشدار می دهد. رایج ترین استفاده از این ردیاب های رادیویی در زمینه زیست شناسی و زمین شناسی می باشد. دانشمندان به منظور ردیابی رفتارهای حیوانات و نظارت بر زندگی و سلامت این حیوانات از آنها استفاده می کنند. به طور مثال می توان به جی پی اس دریایی و ماهی یاب اشاره کرد.

استفاده از ردیاب های رادیویی آسان است. اما فقط یک نوع سیگنال جهت دار را فراهم می کند و برای تعیین دقیق مکان دستگاه نیاز به تخمین قدرت سیگنال است. نوع دوم ردیاب ها GPS ماهواره ای هستند. ظهور این نوع  ردیاب ها و موقعیت یاب های جهانی منجر به توسعه دستگاه های ردیابی فوق العاده دقیق شده است. یک گیرنده GPS سیگنال های شبکه ای از ماهواره را که در بالای آن قرار دارد جمع آوری می کند. تا مکان را تا چندمتر به صورت دقیق مشخص می کند. با استفاده از این نوع ردیاب های ماهواره ای می توان مکان خود را در هر نقطه از جهان مشخص کنید.

ردیاب کابل شارژ‌ اندروید

ردیاب کابل شارژ اندروید و شناود دار علاوه بر کاربرد معمولی یک GPS خودرو، دارای امکان ردیابی و شنود نیز هست. این نوع ردیاب خاص ترین نوع آن در ایران است که هم به عنوان ردیاب شخصی قابلیت استفاده را دارد و هم به عنوان ردیاب خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. قابلیت مخفی نگه داشتن آن نیز بسیار بالا می باشد. ردیاب کابل دار سیم کارت خور و شنود دار جدیدترین محصولی است که به بازار عرضه گردیده است. این مدل موقعیت یاب با بالاترین دقت ممکن طراحی و تولیدشده تا هی چگونه تفاوتی با کابل شارژهای معمولی نداشته باشد. از ویژگی این نوع ردیاب این است که کسی به جز مالک خودرو توانایی تشخیص این محصول را ندارد. در نظر افراد همانند یک سیم شارژ معمولی می باشد. این ردیاب امکان شارژ گوشی های اندروید و اپل را نیز دارا می‌باشد.

ردیاب کابل شارژ‌ اندروید

مزایای کابل شارژ اندروید شنود دار

ردیاب کابل شارژ اندروید و شنود دار دارای مزایای خاصی است. این مزیت ها عبارتند از:

  • این محصول سیم کارت خور دارای یک میکروفن داخلی بوده که به صورت اتوماتیک زمانی که با سیم کارت داخل آن تماس می گیرید گوشی را برداشته و می توانید صدای اطراف و داخل خودرو را از هر جایی که باشید. شنود کنید.
  • با استفاده از این کابل شارژ سیم کارتخور امکان شارژ کردن گوشی و انتقال اطلاعات بین گوشی و کامپیوتر را دارید.
  • با استفاده از سیم کارت داخل کابل یو اس پی سیم کارت خور می تواند موقعیت مکانی دستگاه را برای شما ارسال کند.
  • قابلیت انجام تماس خودکار با شماره شما در صورت تشخیص صدا در محیط را داشته و زمانی که در محیط سر و صدا ایجادشود به صورت خودکار با شما تماس می گیرد.
  • امکان پشتیبانی از تمامی سیم کارت های ایرانسل، همراه اول و غیره
  • قابلیت حساسیت به صدا ( با فعال کردن این قابلیت تشخیص صدا در محیط 7 متر و قابلیت شنود صدای محیط تا 15 متر ایجاد می شود)

سخن آخر

قصد خرید هر نوع ردیاب را دارید قبل از هر کاری تحقیق کنید که از این  ردیاب چه توقعی دارید. بعد نسبت به خرید اقدام کنید. شاید بعضی از این مدل های ردیاب دارای کارایی بالایی باشند. اما مناسب کار شما نباشند. حتما بخاطر جلوگیری از ضرر و زیان احتمالی از مشورت با کارشناسان پرهیز نکنید. در ابن مقاله از وب سایت هلدینگ اطلس پیمایش نیز ما به بررسی ردیاب کابل شارژ اندروید و شنود دار پرداختیم. برای کسب اطلاعات دقیق در ارتباط با مدل های مختلف جی پی اس و محصولات گارمین با متخصصان ما در ارتباط باشید.