ردیاب ها یکی از محبوب ترین وسایل نظارتی برای اطمینان از امنیت خودرو و کاربران آن است. با استفاده از یک ردیاب، کاربران می‌توانند محل خودرو را در هر زمان و هر مکانی ردیابی کنند و در صورت سرقت خودرو، آن را به راحتی پیدا کنند.

ردیاب هگزا30 نسخه پیشرفته دستگاه ایکس 200 می باشد. و ردیاب هگزا 30 دارای میکروفون داخل خودرو است که می توانید صدای داخل خودرو را به صورت زنده از طریق اپلیکیشن گوش کنید. همچنین در مدل هگزا 30 امکان خاموش کردن خودرو از طریق قطع برق خودرو یا قطع سوخت رسانی خودرو میسر می باشد .

اگر چه کاربری هر دو دستگاه افزایش امنیت وسیله نقلیه است، اما برتری های دستگاه ردیاب شامل موارد زیر است:

1-نصب مخفی دستگاه : بدون وجود هیچ نشانه ای، همانند آنتن دزدگیر
2-امکان مشاهده موقعیت مکانی وسیله نقلیه بدون محدودیت مکانی
3-امکان دریافت هشدارهای مربوط به وسیله نقلیه بدون محدودیت مکانی

در مدل هگزا 30 این قابلیت موجود است. با این تفاوت که ریموت محدودیت شعاع آنتن دهی دارد ولی با اپلیکیشن از هر جایی می توانید درب خودرو را قفل کنید . این قابلیت مختص زمانی است که شما مطمئن نیستید درب خودرو را قفل کرده اید و از راه دور می توانید درب خودرو را قفل کنید .

ردیاب – سیم های مورد نیاز – دفترچه راهنما – سیم کارت هدیه – کارت گارانتی

دستگاه های ردیاب فانوسان ساخت کشور ایران بوده و کلیه محصولات نرم افزاری، شامل سرور و اپلیکیشن موبایل در کشور ایران توسعه داده شده است.

در صورت نصب صحیح دستگاه ردیاب مطابق با دستورالعمل های تعیین شده، پس هیچ مشکل و اختلالی در سیستم وسیله نقلیه ایجاد نخواهد شد.

12 ماه گارانتی از تاریخ نصب ردیاب

مصرف اینترنت دستگاه ردیاب بسیار کم می باشد. کافیست هر ماه سیم کارت دستگاه مبلغ 5 الی 7 هزار تومان شارژ شود و نیاز به خرید بسته اینترنت نمی باشد.

با توجه به نیاز به دانش از سیستم برق وسیله نقلیه و لزوم داشتن تجربه قبلی، پیشنهاد می گردد نصب توسط کاربر انجام نگردد.

در صورت بروز صدمات ناشی از نصب و سیم کشی غلط، جاگذاری اشتباه سیم کارت در داخل ردیاب که موجب بروز آسیب جدی به دستگاه گردد و اعمال ولتاژ تغذیه بیشتر از حد مجاز به دستگاه ردیاب، دستگاه از شرایط گارانتی خارج خواهد شد. لطفاً حتماً توجه داشته باشید، ارائه خدمات پشتیبانی و گارانتی دستگاه فانوسان تنها با ارائه “کارت گارانتی مهر و امضاء” شده امکان پذیر است.


با توجه به استفاده دستگاه ردیاب فانوسان از باتری خودرو و یا موتورسیکلت، در صورت عدم روشن شدن وسیله نقلیه در چند روز متوالی احتمال تخلیه باتری وسیله نقلیه وجود دارد.

کلیه دستگاه های ردیاب فانوسان دارای استانداردهای بین المللی و مجوزهای مورد نیاز داخلی بوده و کیفیت قطعات استفاده شده در این دستگاه ها کاملاً قابل قبول می باشد. با توجه به کیفیت قطعات استفاده شده، اپلیکیشن و سرورهای قدرتمند داخلی، کیفیت مجموعه سیستم ارائه شده به کاربر کاملاً قابل قبول و قدرتمند خواهد بود.

کلیه دستگاه های ارائه شده توسط گروه فانوسان دارای تاییدیه سازمان تنظیم مقررات بوده و از طریق مجاری رسمی کشور تامین گشته اند.

در صورت بروز این اتفاق باید با پشتیبانی فانوسان تماس بگیرید . همچنین میتوانید از طریق وب اپلیکیشن خودرو را ردیابی کنید. 

به طور کلی تکنولوژی GPS دارای اندکی خطای ذاتی می باشد. این خطا در وسائل نقلیه ساکن ، بیشتر می باشد و برای وسائل نقلیه متحرک (با سرعت بیش از 60 کیلومتر بر ساعت) تا 5 متر خواهد بود.

تمامی داده های ردیاب در سرور های اختصاصی شرکت فانوسان نگه داری می شود . شرکت فانوسان متعهد گردیده این اطلاعات را فقط به درخواست کاربر و فقط به جهت پشتیبانی دستگاه استفاده نماید .