مقالات

چگونه دیگران را ردیابی کنیم؟

نحوه ردیابی خودرو با چی‌پی‌اس

برای بسیاری از شرکت‌های حمل و نقل که نیروهای آنها در ماموریت به سر می‌برند این سوال وجود دارد که چگونه دیگران را ردیابی کنیم. این شرکت‌ها می‌خواهند از مسیرهایی که خودرو حرکت می‌کند،‌اطلاع یابند تا در مواردی که لازم است نیرو های خود را بهتر رصد کنند. در این مطلب کوتاه نحوه ردیابی خودرو را به صورت مختصر و کوتاه بررسی می‌کنیم.

با استفاده از دستگاه جی‌پی‌اس چگونه دیگران را ردیابی کنیم؟ امروزه با وجود دستگاه‌هایی که به جی‌پی‌اس مجهز هستند کار ردیابی خودرو بسیار راحت انجام می‌گیرد. بسیاری از افراد خودروی خود را در بیرون از منزل پارک می‌کنند و یا جهت جلوگیری از سرقت ترجیح می‌دهند که این جی‌پی‌اس را روی خودرو نصب کنند تا در صورت سرقت بتوانند آن را ردیابی کنند. معمولا ردیاب جهت حفظ امنیت خودرو خریداری می‌شود و بر این اساس لازم است که از کیفیت خوبی برخوردار باشد تا ضمن حفظ جان و مال مصرف‌کنندگان، به صورت دقیق ردیابی را انجام دهد.

نحوه ردیابی خودرو با چی‌پی‌اس

نحوه ردیابی خودرو با چی‌پی‌اس

چگونه دیگران را ردیابی کنیم؟ برای ردیابی خودرو لازم است یک جی‌پی‌اس مجهز و دقیق را تهیه کنید. خرید جی‌پی‌اس  اورجینال باید از برندهای معتبر انجام گیرد تا با اطمینان خاطر از آن استفاده شود. در نصب جی پی اس آهنربایی فقط کافی است یک مکان درست را انتخاب کنید. کارشناسان زیر خودرو و بر روی یک سطح فلزی صاف را بهترین مکان نصب جی پی اس های آهنربایی می‌دانند. از آنجا که آهنربای استفاده شده در این موقعیت یاب ها بسیار قوی است لازم نیست نگران کنده شدن آن باشیم و از طرف دیگر به دلیل اینکه در زیر خودرو قرار می گیرد از باد و باران در امان است.

نصب جی پی اس خودرو

همچنین گلگیرها، داخل سپر خودرو یا حتی داخل کاپوت نیز مکان مناسبی برای نصب جی پی اس خودرو است. اما باید توجه داشت به هیچ وجه جی پی اس را نزدیک مخزن سوخت خودرو یا زیر اگزوز نصب نکنیم، چرا که به دلیل امواج دریافتی و گرمای بالایی که در این مناطق وجود دارد امکان از کارافتادن جی پی اس یا خطراتی دیگر وجود دارد. پس از نصب، با اتصال ردیاب و سیم کارت به اپلیکیشن کار راه اندازی موقعیت یاب به پایان رسیده است