مقالات

سامانه ردیابی خودرو اطلس

ردیاب خودرو

آشنایی با سامانه ردیابی خودرو اطلس

سامانه ردیابی خودرو در کنار ردیاب خودرو می تواند به شما کمک کند تا نگرانی زیادی بابت خودروی خود نداشته باشید.

ردیاب های خودرو امروزه نقش بسیار مهمی در حفاظت از وسایل نقلیه دارند. در گذشته ماشین ها به کمک قفل های مختلف از سرقت محافظت می شدند. اما با وجود این قفل ها، مشاهده می شد باز هم ماشین های بسیار زیادی به سرقت می رفتند. علت به سرقت رفتن این ماشین ها این بود که سارقان می توانستند به راحتی این قفل ها را باز کرده و ماشین را بی آن که کسی بفهمد؛ به جای دیگری برده و وسایل ماشین را باز کنند.

اما امروزه می‌ توان از شیوه های نوین تری برای محافظت از ماشین استفاده کرد. ردیاب های خودرو می توانند به شما کمک کنند چند قدم از سارقان احتمالی خودروی خود، جلو تر باشید. اگر ماشین شما به هر صورتی دزدیده شود می توانید به کمک این ردیاب ها، ماشین خود را رهگیری کرده و به آن برسید.

 

سامانه ردیابی خودرو

 

استفاده از ردیاب برای چه کسانی مناسب است؟

استفاده از ردیاب خودرو برای تمام افرادی که پارکینگ نداشته و خودروی خود را شب ها در خیابان پارک می کنند؛ ضروری می باشد. همچنین افرادی که پارکینگ دارند نیز می توانند از این ردیاب ها استفاده کنند زیرا باز هم احتمال سرقت خودروی آن ها وجود دارد. ردیاب های فانوسان، قابلیت های مختلفی دارند و خیلی بیشتر از یک ردیاب، عمل می کنند.

سامانه ردیابی خودرو چگونه عمل می کند؟

سامانه ردیابی خودرو اطلس، برای ردیاب های شرکت فانوسان استفاده می شود. این سامانه در کنار ردیاب هایی که به ماشین ها نصب می شوند؛ می توانند امکانات قابل توجهی را در اختیار کاربران قرار دهند.

به طور مثال امکان خاموش کردن ماشین از راه دور وجود دارد. همچنین اگر باطری ماشین برداشته شود؛ ردیاب این شرکت می تواند تا چند ساعت روشن بماند.

همچنین این امکان وجود دارد که ردیاب را به قفل مرکزی متصل کرده و به کمک سامانه، در ها را باز و بسته کرد. این ویژگی زمانی که فراموش کردید ریموت قفل را کجا گذاشتید؛ می تواند خیلی مفید باشد. سامانه اطلس، روی موبایل شما نصب می شود و شما می توانید اطلاعات ماشین خود را بر روی موبایل تان هر لحظه و هر جا مشاهده کنید. با توجه قیمت بالای خودرو ها، خرید این ردیاب های کوچک، می تواند انتخاب بسیار مهم و دقیقی برای شما باشد.