مقالات

ردیاب سینرژیک Synergic چیست؟

ردیاب سینرژیک

ردیاب سینرژیک Synergic

 

شرکت فانوسان تولید کننده ردیاب خودرو و موتور سیکلت در ایران می باشد . این شرکت ، تامین امنیت وسایل نقلیه  را رسالت خود در نظر گرفته است .

فانوسان در طی این این سال ها ، با تکیه بر تلاش خود و استفاده از نیروی متخصص داخلی ، تجربیات بسیاری در رابطه با تولید ردیاب بدست آورده است.حاصل این تلاش ها تولید محصولاتی با کیفیت و برتر نسبت به محصولات خارجی مشابه می باشد .

این شرکت ردیاب های خود را با برند هایی مثل اطلس ،اطلس ترک Atlas Track ،  آسا ترک و  فانوسان به بازار عرضه میکند .

پس چنانچه در بازار ردیاب با نام های فانوسان ، اطلس ترک یا اطس را شنیدید ، بدانید تمام این برندها متعلق به شرکت فانوس سامانه اطلس نو (با نام تجاری فانوسان) می باشد .

 

ردیاب سینرژیک چیست ؟

علاوه بر برند هایی که در بالا توضیح داده شد ، یکی دیگر از برند های فانوسان برند سینرژیک می باشد . این برند یک تفاوت اساسی با برند های دیگر این شرکت دارد . تفاوت این برند با سایر برند ها این است که  ، به صورت اختصاصی برای گروه خودرو سازی سایپا تولید می شود . بنابراین تمامی کسانی که سفارش خرید خودرو به همراه آپشن ردیاب را انتخاب میکنند ، ردیابی با برند سینرژیک بر روی خودرویشان نصب می شود .

 

تفاوت ردیاب سینرژیک با دیگر ردیاب ها چیست ؟

 

همان طور که گفتیم ردیاب سینرژیک به صورت اختصاصی برای خط تولید شرکت سایپا عرضه می شود . اما این سوال مطرح می شود که آیا سینرژیک تفاوت خاصی با سایر ردیاب های شرکت فانوسان دارد یا خیر . قبل از پاسخ به این سوال باید به مورد دیگری اشاره کنیم . به طور کلی ردیاب های فانوسان در دو مدل ایکس 200 (x200) و هگزا 30 (hexa30) تولید می شوند . ردیاب های هگزا 30 نسخه پیشرفته ی ردیاب های ایکس 200 می باشند . این مدل دارای قابلیت شنود و هشدار باز و بسته شدن درب خودرو می باشد.

این بدین معنا می باشد که با ردیاب هگزا 30 شما می توانید صدای داخل کابین خودرو را شنود کنید . همچنین در صورت باز و بسته شدن درب خودرو ، هشداری در قالب پیامک برای مالک ارسال می شود . در صورتی که ردیاب های x200 این قابلیت را دارا نمی باشند .

 

ردیاب ایکس 200 چه قابلیت هایی دارد ؟

ردیاب x200 قابلیت هایی نظیر ضربه در زمان پارک خودرو ، هشدار حمل با یدک کش ، هشدار روشن شدن خودرو و هشدار قطع باطری را دارد . این ردیاب قابلیت مشاهده مکان خودرو به صورت آنلاین و گزارش مسیر طی شده را دارد . لازم به ذکر است که این قابلیت ها در سایر ردیاب های تولیدی فانوسان نیز تعبیه شده است.  ردیاب سینرژیک دقیقا همان ردیاب ایکس 200 می باشد ، فقط با نامی متفاوت .

پس در پاسخ به این سوال که تفاوت ردیاب سینرژیک با سایر ردیاب ها چیست متوجه شدیم که ردیاب سینرژیک قابلیلت های ردیاب x200 را دارا می باشد . قابلیت هایی مثل

 

  • هشدار باز و بسته شدن درب خودرو 
  • هشدار روشن شدن خودرو 
  • هشدار ضربه در زمان پارک 
  • هشدار جدا شدن سر باطری

جهت آشنایی و خرید ردیاب x200 کلیک کنید 

 

ردیاب سینرژیک

با شماره تلفن 02141137 تماس بگیرید