مقالات

خرید ردیاب در اصفهان

خرید ردیاب خودرو در اصفهان

خرید ردیاب در اصفهان

 

با توجه به اهمیت امنیت خودرو در شهرهای بزرگ مانند اصفهان، خرید ردیاب یکی از راهکارهای مناسب تامین امنیت خودرو می باشد.

بررسی برند اطلس

برند اطلس، یکی از برندهای ردیاب خودرو در اصفهان است. این شرکت با داشتن نیروهای متخصص توانسته محصولاتی با کیفیت تولید کند. ردیاب های اطلس در دو مدل x200 و hexa30 به بازار عرضه می شود .

 

نکات مهم در خرید ردیاب اطلس

1- پشتیبانی کامل در شبکه های اجتماعی ایرانی و خارجی

2- پشتیبانی تلفنی از طریق شماره 02141137

3- پشتیبانی از طریق نمایندگان فروش

4- آموزش تلفنی

 

امکانات دستگاه های ردیاب اطلس

کیفیت ساخت:

ردیاب های شرکت فانوسان دارای کیفیت قابل قبولی می باشند . داشتن استاندارد IP65 نشان دهنده کیفیت دستگاه های تولیدی این شرکت می باشد . داشتن استاندارد IP65 موجب میشود دستگاه ردیاب از نفوذ گرد و غبار و رطوبت در امان باشد و عمر دستگاه بیشتر شود.

جهت آشنایی بیشتر با استاندارد IP65 اینجا کلیک کنید

 

دسترسی به اطلاعات:

برخی ردیاب‌ها دارای نرم‌افزار‌های متفاوتی هستند که به کاربران امکان مدیریت و پیگیری خودرو را می‌دهد. باید به دقت بررسی شود که چه نوع اطلاعاتی در دسترس کاربر قرار دارد و چه مقدار از این اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

محدوده پوشش:

ردیاب های اطلس محدودیت پوشش ندارد . در هر مکانی میتوانید از دستگاه ردیاب استفاده کنید و نگران پوشش دهی ردیاب نباشید . ردیاب های اطلس با استفاده از دیتای سیم کارت موجود در ردیاب و اطلاعات ماهواره جهانی GPS موجب می شود ردیابی دقیقی از وسیله نقلیه داشته باشید .

راحتی استفاده:

ردیاب اطلس با داشتن اپلیکیشنی ساده و جامع امکان ردیابی راحت وسیله نقلیه را فراهم میکند . از امکانات تعبیه شده در داخل اپلیکیشن ردیاب می توان موارد زیر اشاره کرد:

ردیابی روی نقشه در چندین حالت

گزارش گیری از مسیر های طی شده در روز های قبلی

تنظیمات ارسال هشدار های امنیتی نظیر هشدار ضربه یا هشدار سرعت خودرو

قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور

 

قابلیت شنود ردیاب :

ردیاب هگزا 30 قابلیت شنود داخل کابین خودرو را دارد . برای شنود صدای داخل کابین کافی است با شماره تلفن سیم کارت دستگاه ردیاب تماس بگیرید و خیلی سریع به صورت زنده صدای داخل خودرو را شنود کنید .

 

قابلیت جاسازی در نقاط مختلف خودرو:

ردیاب های اطلس به دلیل کوچک بودن قابلیت جاسازی در نقاط مختلف خودرو را دارند . شما می توانید ردیاب خودرو در نقاط مختلفی از خودرو نصب کنید .

قابلیت تعویض باتری:

ردیاب خودرو با قابلیت تعویض باتری، می‌تواند به شما کمک کند تا همیشه با باتری شارژ شده خودرو خود را ردیابی کنید. در صورت پایان عمر باطری می توانید باطری را تعویض نمایید و مجددا از دستگاه استفاده کنید .

 

سهولت در استفاده:

ردیاب خودروی با سهولت در استفاده، باید به شما کمک کند تا به راحتی و بدون نیاز به دانش فنی، آن را در خودرو نصب کنید و از آن استفاده کنید.

 

نتیجه‌گیری

در نهایت، با بررسی مزایا و نکات مهم در خرید ردیاب در اصفهان و معرفی برند اطلس، به نتیجه‌گیری می‌رسیم که خرید ردیاب از این برند باعث افزایش امنیت و تامین آسایش شما در رانندگی خودرو خواهد شد. با توجه به قیمت مناسب و کیفیت بالای ردیاب‌های اطلس، پیشنهاد می‌کنیم در صورت نیاز به خرید ردیاب در اصفهان، به این برند محبوب و قابل اعتماد مراجعه کنید.

نحوه خرید ردیاب اطلس

 

خرید ردیاب x200 ( قابل نصب بر روی موتور سیکلت و خودرو )

خرید ردیاب hexa30 ( قابل نصب بر روی موتور سیکلت و خودرو )

 

 

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صورت مستقیم با کارشناس فروش تماس حاصل بفرمایید .

09120729894

تماس با کارشناس فروش

02141137

تماس با فانوسان