مقالات

ردیاب ماهواره ای خودرو

Satellite Trscker

ردیاب ماهواره ای خودرو

مقدمه

در سال های اخیر گرایش به سمت استفاده از سیستم های مدرن امنیتی بیشتر شده است. یکی از بهترین و به روزترین فناوری های امنیتی، ردیاب های ماهواره ای وسیله نقلیه است. ردیاب ماشین،پیشرفته ترین، کامل ترین و با کیفیت ترین امکانات امنیتی می باشد که تمامی ماژول ها را درون خود جای می دهد. به جرات باید گفت هیچ محصول مشابهی در برابر کارایی و کیفیت ردیاب های پیشرفته خودرو،از لحاظ ساخت امنیت ، توان رقابت با آن ها را ندارد. سیستم امنیتی این ردیاب های هوشمند بسیار دقیق است و مالک وسیله نقلیه بدون هیچ گونه نگرانی از امنیت خودرو، از این ردیاب های ماهواره ای استفاده می کند. در ادامه با بررسی ردیاب های پیشرفته ماهواره ای خودرو همراه ما باشید.

Satellite Trscker

به وسیله ی نصب ردیاب، امنیت خودروی خود را تامین کنید.

ردیاب های ماهواره ای خودرو فانوسان

سیستم ردیاب های شرکت فانوسان پیچیده ترین و پر امکانات ترین ردیاب های موجود در بازار و جزو محصولات لوکس ساخت ایران می باشند. این ردیاب های ماهواره ای خودرو دارای امکاناتی همچون آنلاین و آفلاین بودن، ثبت مسیر های حرکات قبلی وسیله نقلیه می باشند. خاموش کردن ماشین از راه دور ، شنود پرقدرت صدای داخل کابین و راننده ، هشدار روشن شدن وسیله نقلیه، هشدار باز شدن درب خودرو ، اخطار ضربه به ماشین و تصادف از دیگر امکانات این محصولات قدرتمنداست.

ردیاب ماهواره ای خودرو به عنوان بهترین مدل مسیریاب خودرو، دارای ویژگی های منحصر به فردی است که این محصول را از دیگر محصولات متمایز می کند. در ادامه به اختصار به بررسی امکانات ویژه این ردیاب اشاره می کنیم:

  • مشخص کردن محدوده جغرافیایی خودرو
  • امکان شنود صدای راننده با کیفیت بالا
  • اطلاع رسانی نسبت به باز شدن در خودرو
  • ارائه طول و عرض جغرافیایی و آدرس پستی
  • تعیین سرعت دقیق خودرو
  • ارائه تاریخچه مسیرهای پیموده شده
  • امکان خاموش کردن ACC
  • پشتیبانی از قابلیت های SMS,GPRS,GSM
  • امکان خاموش کردن خودرو با ارسال یک پیامک

کنترل از راه دور و شنود صدا،مهم ترین ویژگی دزدگیرها و ردیاب ها

مهمترین ویژگی های ردیاب فانوسان را باید وجود سیستم شنود و امکان خاموش کردن خودرو از راه دور دانست. با نصب ردیاب های ماهواره ای در صورت بروز سرقت ،با ارسال پیامک، خودرو را در هرجای دنیا خاموش می کنید. این ویژگی کاربردی امنیت اتومبیل را به طور چشم گیری افزایش می دهد. همچنین با قابلیت شنود ردیاب می توان صدای داخل کابین خودرو را به وضوح دریافت کرد. به این ترتیب حتی در صورت سرقت نیز دست سارق بسته است و به راحتی می توان موقعیت خودرو را پیدا کرد.

مشخصات فنی ردیاب های ماهواره ای فانوسان

دستگاه های ردیاب Hexa30 و X200 طراحی هوشمندانه ای دارند. برخورداری از امکانات مناسب در کنار نصب آسان و سریع،ردیاب ماهواره ای خودرو فانوسان را به گزینه اول خریداران تبدیل کرده است.

در ادامه ویژگی های فنی و تخصصی ردیاب Hexa30 را در جدول زیر مشاهده می کنید و با مشخصات این ردیاب آشنا می شوید:

ابعاد محصول6*6*2 سانتی متر
************
شبکه مخابراتیGSM-GPRS
سنسور GPSsim868
************
دقت ردیابی3-2 متر
باتری داخلی 3.7V 280 mAh Li-ion
مقاومت دماییتا 85 درجه سانتی گراد
بهترین دمای عملکرد10-60 درجه سانتی گراد
ولتاژ ورودی9-35 ولت
عمر باتری 8 تا 24 ساعت
قابلیت شنوددارد
دکمه SOSندارد
متعلقات جعبهسیم کشی-دفترچه راهنما-سیم کارت-میکروفون
آنتن GPSداخلی
آنتن GSMداخلی
حافظه داخلیقابلیت ذخیره تا 1000 نقطه به صورت آفلاین

نتیجه گیری

ردیاب های ماهواره ای خودرو فانوسان مدل های Hexa30 و X200 یکی از بهترین و پیشرفته ترین ردیاب های ماهواره ای برای حفظ امنیت وسایل نقلیه می باشد. از این محصولات در  خودروهای سواری سبک و سنگین و حتی موتور سیکلت ها استفاره می کنند. یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول ، قابلیت کارکرد این ردیاب ها بدون برق تا 24 ساعت، سیستم شنود و از همه مهم تر قابلیت خاموش کردن ماشین از راه دور می باشد.