مقالات

ردیاب خودرو با سایز کوچک

ردیاب خودرو با سایز کوچک

مقدمه :

ردیاب خودرو با سایز کوچک ، سبک و در عین حال جزو محصولات ارزان قیمت محسوب می شوند که قابلیت ردیابی آنلاین انواع وسایل نقلیه ی بزرک و کوچک را دارد.  ماژول جی‌پی‌اس و سخت افزارهای به کار رفته در این دستگاه از بهترین قطعات الکترونیکی می‌باشند. به همین دلیل دقت مکان‌یابی این دستگاه ها بسیار بالا می باشد . با خرید این دستگاه می توانید به راحتی هر وسیله نقلیه را ردیابی کنید. علاوه بر آن قابلیت ثبت میزان سوخت، متحرکات و توقفات ماشین را دارد. برق این دستگاه به باتری موتور یا خودرو وصل می شود.

امکانات X200:

این ردیاب خودرو یک دستگاه خوب ، چه از لحاظ  قیمتی و چه از لحاظ کیفیتی می باشد. داشتن این خصوصیات باعث شده است که یکی از بهترین و محبوب ترین این دستگاه هارا در اختیار ما باشد. این دستگاه با شرایطی مناسب جهت ردیابی در انواع خودرو استفاده می شود که دارای امکانات زیر می باشد:

1- امکان استفاده به صورت تحت وب، اندروید و ios

2- ردیاب X200 این امکان را دارد که در جهت ذخیره باتری خود برای مواقعی که برق قطع می باشد، زمانی که دستگاه حرکتی نکند در حالت خواب باشد و پس از حرکت دوباره به کار بیوفتد.

3- ردیاب X200 دارای بخشی است که ناحیه های مجاز جهت تردد را مشخص می کند و اگر وسیله ی نقلیه از این ناحیه ها خارج شود، سیستم ردیاب از طریق ارسال پیامک به فرد هشدار می دهد که وارد ناحیه غیر مجاز شدید.

4- شما را از خاموش و یا روشن بودن دستگاه آگاه می سازد.

5-اطلاعات دقیق مکان از راه ارسال پیامک در اختیار شما قرار می دهد.

6- به شما این توانایی را می دهد که خودرو را از راه ارسال پیامک خاموش کنید.

 

x200

ردیاب خودرو با سایز کوچک

ویژگی های محصول :

1- دقت بالا

در این مدل ردیاب X200 از سخت افزارهایی استفاده کردیم که باعث شده این دستگاه از بهترین قطعه های الکترونیکی به حساب آید. ردیاب خودرو با سایز کوچک که علاوه بر دقت مکان یابی بسیارعالی ،می تواند با خطای بسیار ناچیزعمل کند.

ردیاب

2- سبک و کوچک

این دستگاه به واسطه ی اندازه کوچکی که دارد علاوه بر استفاده در ردیابی خودروها، در موتور سیکلت ها و یا دوچرخه ها هم قابل استفاده می باشد. ردیاب خودرو با سایز کوچک یکی از وسایل مورد نیاز ما است.

3- مقاوم در برابر رطوبت و با بدنه محکم

بیشترین مشکلات قطعات الکترونیکی این است که در برابر رطوبت و یا آب آسیب پذیر می باشند. ردیاب خودرو با سایز کوچک مثل دستگاه X200 با دارا بودن سیستم IP64 مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت و گرد و غبار دارد.

4- دارای باتری داخلی

دستگاه ردیاب X200 باتری داخلی مناسب دارد این ردیاب خودرو با سایز کوچک ، در صورتی که برق دستگاه قطع گردد می تواند به صورت اتوماتیک از این باتری به عنوان منبع تغذیه استفاده نماید. باتری این دستگاه توانایی برق رسانی در حدود 2 ساعت را خواهد داشت.

 

سایر امکانات ردیاب خودرو با سایز کوچک

  • ارسال اطلاعات در زمان روشن بودن خودرو و عدم ارسال اطلاعات در زمان خاموش بودن
  • وارانتی بدون قيد و شرط ردیاب
  • اگر باتري خودرو قطع شود بصورت اتوماتیک با ارسال sms به مركز اطلاع رسانی انجام می شود
  • قابليت پرینت نقاط و زمان و آدرس محل توقف
  • گزارش  مسافت طي شده ، تعداد نقاط توقف، ميزان مصرف سوخت تمامي خودرو ها
  • کنترل سرعت و ارسال اس ام اس در صورت سرعت غیر مجاز به موبایل مسئول مربوطه
  • پرینت ریز عملکرد هر خودرو
  • محاسبه مقدار مصرف سوخت بر اساس زمانهای روشن بودن خودرو
  • سیستم SMS هوشمند جهت اطلاع رسانی به راننده جهت انجام سرویس مربوطه

نتیجه گیری :

در اینجا به این نتیجه می رسیم که استفاده از ردیاب خودرو با سایز کوچک که باطری دار است ، مقاوم و عایق در وسیله ی نقلیه یکی از تصمیمات بسیار مهم می باشد. و به ظاهر می توان گفت که تا چند سال آینده به یک نیاز بی بدیل تبدیل خواهد شد.

جهت مشاوره برای  خرید ردیاب ایکس 200 همین حالا کلیک کنید 

ردیاب خودرو کوچک در عین حال قدرتمند