مقالات

ردیاب برای خودرو

ردیاب برای خودرو

ردیاب های ماهواره ای فانوسان

فانوسان تولید کننده ی ردیاب برای خودرو

مقدمه

ردیاب های فانوسان محدودیتی در نصب ندارند و بر روی ماشین‌های خارجی و ایرانی قابل نصب هستند. هنگام خرید ردیاب جهت هرگونه خودرو از جمله موتور سیکلت ، پراید، پژو، سمند، دنا، اچ سی کراس، برلیانس و یا هر گونه خودرویی که نگران امنیت آن هستید،مابه شما ردیاب های شرکت فانوسان را به شما معرفی می کنیم. در این لحظه می توان نتیجه گرفت که شرکت ، برند ، مدل و نوع خودرو تاثیری در کارکرد این محصول فوق العاده ندارد و با آن امنیت وسیله نقلیه ی خود را تامین می کنید. مخصوصا در خودروهای ایرانی که سطح امنیتی پایین تری دارند با راه حل استفاده از ردیاب برای خودرو میزان زیادی از این مشکل حل می شود.شما کافیست با شماره های شرکت فانوسان که در سایت درج شده است تماس حاصل فرمایید.

پس از خرید ردیاب برای خودرو، و تحویل گرفتن آن، تمام هماهنگی‌ها از سوی گروه فروش و پشتیبانی به منظور نصب ردیاب با شما صورت می گیرد. و تمام راهنمایی های لازم در اختیار شما قرار می گیرد. اصل ماجرا این است که مراکز خدمات نصب شرکت فانوسان در اغلب شهرهای ایران آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. و شما می توانید پس از خرید جی پی اس یا همان ردیاب، به واسطه تیم فروش فانوسان از وجود این مکان ها آگاه شوید و برای نصب دستگاه اقدام نمایید.

هزینه نصب ردیاب برای خودرو

هزینه تقریبی برای عملیات نصب به عوامل مختلفی بستگی دارد، به طور مثال هزینه نصب بر روی خودروهای خارجی و ایرانی، ماشین‌های سنگین یا سواری، موتورسیکلت و یا حتی ماشین‌های قدیمی یا جدید یکسان نیست. اما در نهایت هزینه نصب برای عاملین نصب ما در سراسر کشور طبق تعرفه‌ای مشخص محاسبه و به شما اعلام می‌شود. این هزینه را باید پس از اتمام نصب، به عامل نصب پرداخت کنید.

بهترین ردیاب جهت خودرو

معیارهای مختلفی برای انتخاب بهترین ردیاب برای ماشینمی باشد. یکی از آن ها که بسیار هم مهم می باشد ، داشتن سرور داخلی و پشتیبانی ۲۴ ساعته است. در گزینه هایی نیز: 1- داشتن نرم‌افزار اختصاصی

2-استفاده از سخت‌افزار درجه یک ردیاب برای خودرو و با کیفیت بالا مدنظر می باشد.

ما درفانوسان همراهتان هستیم.

ردیاب خودرو ، پیشرفته و جدید

ردیاب برای خودرو چند سالی هست که در دنیای امنیت خودرو نامی از خود به جای گذاشته است. پس نتیجه می گیریم ردیابی که متناسب با تکنولوژی ارتقا یابد بهترین گزینه است. ردیاب های فانوسان دارای آنتن‌های داخلی است که وجود هر قطعه اضافی در بدنه را کنسل می کند. همچنین با تکیه بر دو تکنولوژی ارتباطی GSM و GPRS، امکان ارسال و دریافت اطلاعات ردیابی برای کاربران وجود دارد. مانند همه ردیاب‌های دنیا، این محصول نیز در همکاری با سیستم جهانی GPS و ماهواره‌های آن فعالیت می‌کند. البته به منظور ارائه دقیق‌ترین اطلاعات در فرایند ردیابی در تولید محصول نیز از تکنولوژی A-GPS استفاده می کنند. در نهایت، وظیفه واحد تحقیق و توسعه ی شرکت فانوسان این است که همیشه ردیاب برای خودرو  را در صدر لیست پیشرفته‌ترین و جدیدترین ردیاب‌ها حفظ کند.

از ردیاب خودرو چگونه استفاده می کنند؟

وقتی ردیاب را روی ماشین نصب کردید، اپلیکیشن ما را نصب کنید تا همه چیز از این جا شروع شود. به کمک این نرم افزار کاربر قادر به استفاده از تمامی امکانات ردیاب برای خودرو مثل موقعیت،سرعت،وضعیت و… خواهد بود. علاوه بر اپلیکیشن فانوسان ، تمامی امکانات از طریق سامانه تحت وب قابل مشاهده هستند و کاربران می‌توانند از آن استفاده نمایند. لازم به ذکر است دریافت اطلاعات در ردیاب ها از دو طریق اینترنت یا پیامک صورت می‌گیرد. به طور مثال اگر باطری خودرو شما به سرقت برود، به محض جدا شدن بست‌های باطری از طریق اپلیکیشن، هشدار سرقت باطری را دریافت خواهید کرد. قابلیت دیگر فانوسان این است که خودروی شما را زیرنظر دارند.

نتیجه گیری

خیال شما آسوده خواهد بود، زمانیکه خودروی خود را به شخصی امانت داده‌اید و از طریق نقشه‌ای که بر روی تلفن هراه شماست، رفتار و عملکرد راننده را به طور مداوم چک می‌کنید و از وضعیت خودرو باخبرید.